wtorek, 25 czerwca 2013

Zaczynamy pierwszy domek z gliny i slomy

Dom-z-gliny-i-slomy

Fundamenty domu z gliny

Dom-z-gliny-i-slomy

Konstrukcja-domu-z-gliny

Drewniana-konstrukcja-domu

Drewniana-konstrukcja-domku-letniskowego

Szkielet-domu-z-gliny

Drewniany-szkielet-domu

Konstrukcja-szkieletowa-domu


 Dbamy o to, by utrzymać budowę na poziomie używając przy tym narzędzi wysokiej technologi!

Konstrukcja-domu-z-drewna

Dom-z-gliny-w-czasie-budowania Dom-z-gliny-w-czasie-budowy


Zacząłem-budowę-domu-z-gliny

Dom-drewniany-w-czasie-budowy

Jak-powinna-wygladac-konstrukcja-domu

Dom-drewniany-w-czasie-budowy

Dom-drewniany-w-czasie-budowania

Dom-drewniany-w-trakcie-budowy

Dom-z-gliny-w-trakcie-budowy

Dom-z-gliny-w-trakcie-budowy

Dom-drewniany-w-trakcie-budowania

Kto-buduje-dom-drewniany

Domek-z-gliny

Kto-prowadzi-bloga-o-budowie-domu-z-gliny


3 komentarze:

  1. Mam pytanie. Spotkałem się w paru konstrukcjach drewnianych na zjawisko przedmuchów pod belką podwalinową. Widziałem jak częściowo ten problem załatwia zastępowanie paska papy 5cm płytą xps izolowaną/przyklejaną na izolację bitumiczną 2k.Czy w tej prezentowanej konstrukcji był/jest przewidziany jakiś dodatkowy sposób izolacji tego miejsca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @ Sławek:
      Podwalina będzie otynkowana razem z wieńcem,wiec ewentualne szpary będą zatkane.Od wewnątrz poziom podłogi będzie ok 4 cm powyżej dolnej krawędzi podwaliny.Myślę że to wystarczy żeby uszczelnić to połączenie. Dzięki ze zwróciłeś na to uwagę bo ja o tym nie pomyślałem wcześniej:)

      Usuń
  2. Witam

    Jakie wymiary kantowek użyliście? Jakie drewno?

    OdpowiedzUsuń